Positieve ervaring samenwerking op afstand met Schipper Mechanisatie

Positieve ervaring samenwerking op afstand met Schipper Mechanisatie

In alle hectiek rondom de landelijk getroffen maatregelen om het Coronavirus in te dammen, bedacht onze adviseur Frits Loseman een creatieve en praktische oplossing om zijn geplande on-site afspraak toch door te laten gaan. Op de agenda stond een nulmeting voor implementatie van een managementsysteem en een RI&E. De fysieke afspraak werd in overleg met opdrachtgever Schipper Mechanisatie vervangen door een online overleg via Ms Teams.

Frits: “Gezamenlijk hebben we de checklist doorgenomen. Hierbij konden via Ms Teams of mail ook gelijk documenten gedeeld worden voor aanvullende informatie.”

Na afloop van het online overleg stuurde Frits de contactpersoon per e-mail een verzoek voor aanvullende documentatie en foto- en videomateriaal. Zo werd onder andere beeldmateriaal van de werkplaats, hijs- en hefmiddelen, accu oplaadplaats, spoelplaats, machines en de opslag van gevaarlijke stoffen aangeleverd.

Frits: “Hierdoor heb ik een goed totaalbeeld kunnen krijgen van het bedrijf. Op deze manier kon ik de geplande on-site afspraak ook op afstand uitvoeren. De tijdsinvestering was voor beide partijen iets meer dan normaal het geval is. Juist door deze online manier van samenwerken was ons contact intensiever. Hierdoor kon ik beter de ‘waarom-vraag’ stellen en daardoor meer aanvullende adviezen geven. Dat was een mooi bijkomend voordeel.”

Een mooi voorbeeld van hoe wij onze opdrachtgevers op een veilige manier continuïteit kunnen bieden binnen de landelijk getroffen maatregelen!

Meer over onze aangepaste bedrijfsvoering nav het Coronavirus

Kunnen wij u van dienst zijn? Neem contact met ons op!
Contact

Share this post:


Bel mij
Vul hier uw gegevens in en wij nemen telefonisch contact met u op.